søndag 30. september 2012

Giveaway!

Jeg har lovet giveaway så dermed...
Jeg gir bort en av disse Rosa pakkene!
Verdi på pakken er hele 337,- kjempegode produkter som alle har bruk for!!
(se innlegget under for mer info om produktene)
Alle som deler bloggen på facebook, linker til den på egen blogg eller for dere som hverken har fb eller blogg, anbefaler den til en venn og kommenterer under her er med i trekningen..
Håper mange vil bli med!!
Jeg trekker en vinner søndag 14/10 kl 20.00 så del i vei!!
Lykke til!
Helene

5 kommentarer:

  1. Dette var en flott gave:) Har begynt å bruke litt Oriflame produkter,og det jeg har prøvd til nå er jeg super fornøyd med:) Hadde vært spennende om jeg kunne prøvd dette også;)

    SvarSlett
  2. Hei Helene! Fant denne linken paa fb, har veart oriflame selger selv. Vet at produktene er gode og haaper selvfoelgelig det er jeg som vinenr din giveaway pakke. mvh Marie

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy da:) du har ikke lyst til å begynne igjen da, Marie? Bare send meg en epost så kan du få høre alle fordelene du kan få:) gratis innmelding nå fram til 10/10..

      Slett
  3. Hej Helene!Jag tror att oriflame har väldigt god qualitet och jag blir väldigt glad om jag vinner denna pakke :)

    SvarSlett
  4. Hei produktene er kjempegode og du er kjempeflink Helene.

    Hilsen Heidi

    SvarSlett